31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015



Rok temu pisałam dal Was fotograficzne podsumowanie 2014 roku. W tym czasie wiele z tych sesji, o których wtedy pisałam ujrzały światło dziennie a niektóre (NIESTETY) nadal czekają na swoją kolej. Dziś z racji tego, że mija kolejny rok znów coś dla Was naskrobię ;)
W tym roku pracowałam bardzo intensywnie od samego stycznia po grudzień ;) Byłam zabiegana i wciąż coś się działo, co mnie naprawdę cieszy, bo żyję fotografiom. Ona dodaje mi skrzydeł a samo pozowanie to nie tylko praca i zabawa, ale jakieś takie uzewnętrznianie siebie. Zapraszam Was więc na mały przekrój roku 2015. Do każdego miesiąca dołączę w miarę możliwości po jednym zdjęciu z opisem autora – więc zapraszam.

  •   STYCZEŃ 2015
Zaczęłam od miłej współpracy z Wojtkiem Bednarczukiem i Olą Świąder. Ola potrzebowała modelki do swojej kolekcji ręcznie robionej bielizny. Więcej o tej sesji poczytacie <TUTAJ>. Po cichu mogę powiedzieć, że z Wojtkiem ZNÓW spotkamy się w styczniu ;) Czyli znów otworzy u mnie kolejny rok pracy (chyba, że coś z NinoVeronem ustrzelimy korzystają z okazji krótkich włosów).
Druga połowa stycznia to była zabawa z Heleną i Art Someness. Bardzo miło pamiętam tą współpracę i cholernie żałuję, że ten rok nie pozwolił mi się spotkać ponownie z Helą na sesji. Więcej zdjęć do zobaczenia <TUTAJ>.
Fot. Wojciech Bednarczuk
Mua: Enigma
Stylizacja: Aleksandra Świąder
Fot. Helena Bromboszcz
Mua: Katarzyna Lacharendo
Organizacja: ArtSomeNess
  • LUTY 2015
Na początku lutego odwiedził mnie Paweł Kufel 6x6. Intensywnie pracowaliśmy przez dwa dni – część prac była publikowana <TUTAJ> i <TUTAJ> a część… zobaczycie w lutowym wydaniu magazynu „Playboy” ;) A w swoim czasie i na blogu. Oczywiście korzystając  czasu i miejsca dwie sesje zrobił mi Bartek. Jedną publikowałam dla Was <TUTAJ> , drugą w duecie z Sandrą <TUTAJ> a trzecia jest pokazana w jednej części  <TUTAJ> a kolejna tuż po nowym roku :)
Fot. Paweł Kufel
Fot. Paweł Kufel
Fot. Bartek "NinoVeron" Brudek
Fot. Bartek "NinoVeron" Brudek
Modelka: Sandra Głowacka
Fot. Bartek "NinoVeron" Brudek

  • MARZEC 2015
Marzec rozpoczął się warsztatami aktu u Bartka, na których oczywiście pozowałam. Poznałam tam masę wspaniałych ludzi i powstały tam ciekawe zdjęcia. Na tych warsztatach powstało jedno z moich ulubionych zdjęć w tym roku :) Ale o tym chyba będę musiała stworzyć osobny wpis - a więc sami widzicie , mam mega zaległości, więc będę Was przez zimę męczyć starociami ;) Jedną serię z owego wydarzenia możecie podejrzeć <TUTAJ>. Obiecuję, że po Nowym Roku wstawię zdjęcia od innych uczestników z opisem warsztatów (tak się składa, że pamięć mam doskonałą :P ).
W tym miesiącu odwiedziłam też Bielsko, gdzie korzystając z małego zlecenia wykonałam kilka zdjęć z Tomaszem Macurą. Jestem również zadowolona z tej współpracy i myślę, że całość będzie niebawem do zobaczenia. Wiadomo, że zima zamyka we wnętrzach, więc odwiedziłam też Kochaną Renię Młynarczyk i wykonałyśmy kilka ciekawych ujęć w tym jedno – moje ulubione wśród ubranych zdjęć jakie mam ;) Wpis Reni możecie podejrzeć <TUTAJ>.  Powiało mnie również do studia ISO100. Gdzie Michał Wójcik i Artur Berwisz zrobili mi kilka zdjęć. Artur niestety podniósł mi ciśnienie porządnie, gdyż zdjęć NIE MA a Michał coś tam wysłał i powiem szczerze, że jest tam moja perełka, którą uwielbiam. Miniaturę macie poniżej ;) 

Warsztaty aktu u NinoVerona
Fot. Alina Zagwocka
Mua: Enigma
Warsztaty aktu u NinoVerona
Fot. Marcin Krzywicki
Mua: Beata Bober
Warsztaty aktu u NinoVerna
Fot. Tomasz Marek "Okozguzika"
Mua: Enigma

Fot. Tomasz Macura
Fot. Renata Młynarczyk
Fot. Michał Wójcik
Mua: Natalia Polek
  • KWIECIEŃ
 Kwiecień był już miesiącem intensywnej pracy. Zaczęło się od pleneru w Lubostroniu, gdzie pracowałam z kilkoma fotografami. Niektóre osoby wysłały tyle zdjęć, że nawet pojawiły się wpisy :) M.in. NinoVeron <KLIK>, Magdalena Kozłowicz <KLIK>, Cezary <KLIK> i Dorota Górecka <KLIK>. Powstało też tam jedno z moich ulubionych zdjęć autorstwa Darka Wysockiego (do wglądu poniżej). Następnie tydzień po plenerze w Lubostroniu pojechaliśmy z Bartkiem na weekend do Łodzi, gdzie również zrobiliśmy kilka ujęć, które możecie zobaczyć <TUTAJ>. Potem z niespodziewaną wizytą wpadł do Krakowa Rafał Kaźmierczak, czyli stary znajomy z Mazur :) (zdjęcie poniżej będzie). Pod koniec kwietnia udało mi się zgadać po długim czasie z Arturem Nykiem, którego cała serię prac (hmm... dziwne zdanie :P ) możecie zobaczyć <TUTAJ>.

Plener w Lubostroniu
Fot. Cezary M.
Mua / Biżuteria: Blanka Smolarek
Plener w Lubostroniu
Fot. Darek Wysocki
Mua: Ja
Plener w Lubostroniu
Fot. Dorota Górecka
Mua: Ja
Plener w Lubostroniu
Fot. Bartek "NinoVeron" Brudek
Mua/style: Blanka Smolarek
Plener w Lubostroniu
Fot. Magdalena Kozłowicz
Mua: Ja
Fot. Bartek "NinoVeron" Brudek
Mua: Ja
Fot. Rafał Kaźmierczak
Mua: Ja
Fot. Artur Nyk
Mua: Ja





  • MAJ
 W maju zrobiłam naprawdę dużo materiały i to w szybkim tempie :) Zaczęło się od prywatnych warsztatów u NinoVerona, gdzie Bartek strzelił mi kilka kadrów. Całkiem przyjemnych do zobaczenia <TUTAJ> To jak widać łączona notatka ;) Potem w połowie maja pojechałam do zakopanego z przemiłym Belgiem Geertem (zdjęcie dam Wam poniżej). Następnie zaczął się SZALONY plener gdzie zrobiłam MASĘ zdjęć. O plenerze możecie poczytać <TUTAJ>. A potem kolejno (tak, jak mam w folderze czyli po alfabecie :P ).... Sesja z Albertem (w końcu!) do wglądu <TUTAJ>. Następnie kilka kadrów z kochaną Anną Ziętek <CAŁOŚĆ>. Oczywiście nie mogło zabraknąć Bartka <KLIK> i Buddabara <KLIK> czyli moich ulubieńców. Szybkie strzały z Iwoną Aleksandrowicz <KLIK> + wspaniały set z fotograficznym marzeniem Leszkiem Kowalskim <KLIK>. Oraz zmysłowe kadry z Lukasem Wawrzinkiem (na razie poniżej ... a po nowym roku wstawię dla Was komplet, bo mam), klika zdjęć w stylu dziewczęcym z Łukaszem Piechem (poniżej), kilka równie naturalnych (na pełnym niewyspaniu) z Maciejem Leśniakiem (poniżej a po nowym roku dam komplet). Wspaniała seria z Matthiasem <KLIK> i genialne ujęcia z Norbertem <KLIK>, który od tamtego momentu również wpisuje się w rangę ulubieńców. Także jak sami widzicie - INTENSYWNIE! ;)


Fot. Bartek "NinoVeron" Brudek
Fot. Geert Verschoore
Lawendowy Zakątek
Fot. Albert "Finch"
Mua: Enigma
Lawendowy Zakątek
Fot. Anna Ziętek
Mua: Enigma
Lawendowy Zakątek
Fot. Bartek "NinoVeron" Brudek
Mua: Enigma
Lawendowy Zakątek
Fot. Michał "Buddabar"
Mua: Enigma
Lawendowy Zakątek
Fot. Leszek Kowalski
Mua: Enigma
Lawendowy Zakątek
Fot. Lukas Wawrzinek
Mua: Enigma
Lawendowy Zakątek
Fot. Łukasz Piech
Mua: Enigma
Lawendowy Zakątek
Fot. Maciej Leśniak
Mua: Enigma
Lawendowy Zakątek
Fot. Matthias Leberle
Mua: Enigma
Lawendowy Zakątek
Fot. Norbert Sokołowski
Mua: Enigma

  •  CZERWIEC
 Czerwiec zaczął się oczywiście intensywnie, bo to sam środek sezonu. Najpierw pojechałam na plener do Jacka Ziółkowskiego na zamek w Tucznie. Oczywiście powstała tam cała masa pięknych zdjęć. Na razie wpisu doczekała się jedynie Mariola Hupert <KLIK>, ale poniżej dodam moje ulubione zdjęcia z tego pleneru z podpisem autorów. Obiecuję, że przycisnę Pana od zdjęć pióropusza, bo mam wysłane miniaturki, ale nie mam kompletu a ma być ;) Dlatego zapraszam poniżej :) Na początku czerwca przyjechała też z Holandii kochana Sandra, więc z NinoVeronem zlądowaliśmy w pięknych ogrodach i zrobiliśmy kilka akcików (pojawią się za jakiś czas, bo czekają na swoja kolej). Potem po długim, długim ugadywaniu się na zdjęcia wylądowałam u Tidusa. Cała seria do wglądu <TUTAJ>. Po wyżarci oreo czekało mnie kilka dni przerwy i podróż do Łodzi do Jacka Grobelnego (niestety z przyczyn wyższych nie mogę jeszcze publikować całości, ale poniżej jedno z tych, które jest dozwolone). Po sesji u Jacka pojechałam na urlop do Iławy ... Mojej pięknej, rodzinnej...

Plener w Tucznie
Fot. Ariel Berndt
Plener w Tucznie
Fot. Ireneusz Kopeć
Plener w Tucznie
Fot. Katarzyna Suchorz
Mua: Grażyna Rybacka
Plener w Tucznie
Fot. Mariola Hupert
Mua: Grażyna Rybacka
Plener w Tucznie
Fot. Przemysław Rabiega
Mua: Grażyna Rybacka
Plener w Tucznie
Fot. Tomasz Małecki
Mua: Grażyna Rybacka
Fot. Florian "Tidus" Lubiński
Mua: Enigma
Fot. Jacek Grobelny
Mua: Katarzyna Koła



  •  LIPIEC
 Lipiec zaczął mi się od urlopu i "starych śmieci" czyli wydurnianie z Marcinem Mielnikiem <KLIK> i Andrzejem Zalewskim <KLIK>.  Potem spotkałam starego dobrego znajomego z czasów podstawówki i ... zrobiliśmy sesję ;) <KLIK>.  Potem duet z piękną Izabellą Wasiniewską u Tomasza Sroki, ale z publikacją musimy poczekać. I tak przeminął lipiec .... ;)

Fot. Andrzej Zalewski
Fot. Marcin Mielnik
Fot. Karol Kryger


  •  SIERPIEŃ
 Jak tak patrzę po folderach to sierpień był mega intensywny. Zaczęło się od sesji z Radkiem Taflińskim, o której pisać nie będę, bo nie należała do przyjemnych. Zdjęcie pokażę niżej - jest po mojej obróbce.... Potem kalendarz realizowany dla AgroAs. Dziś do mnie przyszedł i jest PIĘKNY :)  Potem czekały mnie intensywne warsztaty jurajskie. Ale nie mam kompletnych sesji opisanych, zdjęcia te najlepsze wyłowię i pokażę niżej. Tuż po warsztatach jechałam na kilka dni do stolicy i tam się działo a działo. Najpierw sesja z Januszem - dzielona na 3. części. <KLIK>, <KLIK> i <KLIK>. Następnie dziki świt z Buddabarem <KLIK>. I piękne zdjęcia u kochanej Oli <KLIK>. Zaraz po sesji z Olą jechałam do zdolnej Joasi i wykonałam kolejne cuda <KLIK>. Zakończenie sierpnia było z pompą czyli z Izabelą Dusińską <KLIK>.

Fot. Radek Tafliński
Obróbka: Enigma
Fot. Mariusz Przygoda
Mua: Enigma
Zdjęcie do kalendarza filmy AgroAs
Jurajskie warsztaty
Fot. Ewelina Jezeżewska
Jurajskie warsztaty
Fot. Jacek Bonecki
Jurajskie warsztaty
Fot. Łukasz Jungto
Jurajskie warsztaty
Fot. Magdalena Tarach
Jurajskie warsztaty
Fot. Grzegorz Maciąg
Fot. Janusz Januszkiewicz
Fot. Janusz Januszkiewicz
Fot. Janusz Januszkiewicz
Fot. Michał "Buddabar"
Fot. Aleksandra Salamon "Moon's Madness"
Fot. Joanna Pawlikowska
Fot./stylizacja:  Izabela Dusińska

  •  WRZESIEŃ
 Na początku września umówiłam się na sesję ze Zbyjem (zdjęcie poniżej jedno, bo całości jeszcze nie mam, gdyż poskanowane zdjęcia z sesji są u mnie nieodebrane przez autora pomimo próśb). Potem wyruszyłam do Bielska na sesję do Tomka Macury. Niestety nie mogę jeszcze publikować :( A na pewno będzie na czym oko zawiesić. Potem pojechaliśmy z NinoVeronem do Czech na weekend. Wykonaliśmy sesję miejską, styl ogrodowo/patiowy (ach to moje słowotwórstwo) i plażowo/skałkowy i .... nic nowego. NIE MOGĘ jej jeszcze publikować :P Następnie wpadł mi Karków - sesja z Rafałem Koziejem (całości jeszcze nie ma, ale niżej coś się pojawi) i z moim fotograficznym kolejnym marzeniem - Radkiem Pujanem <KLIK>. Potem nastąpiła szybka akcja z Markiem Siemkiem. Całości nie mam, bo oczywiście NIE MOGĘ :P Ale niżej coś tam pokażę ;) Wrzesień zamknęła sesja z Markiem Żylińskim <KLIK>, która jest do zobaczenia w Playboyu :)

Fot. Przemysław Czernikarz "Zbyj"
Fot. Rafał Koziej
Fot. Radosław Pujan
Fot. Marek Siemek
Fot. Marek Żyliński
Modelka: Ewa Jaworska
  •  PAŹDZIERNIK
 Zaraz po późnym powrocie z Łodzi... Z sesji u Marka i castingu do reklamy jechałam do ukochanego miasta - Krakowa na sesję z Yanem McLine. Nie mam całości na blogu, bo Yan wciąż dosyła zdjęcia a ja piszczę z radości na każde :) Potem powrót do domu tylko po to by za dwa dni znów sunąć do tego pięknego miasta, gdzie wykonałam sesję z Antonem Komarem, Mikim Macovei i Alex. Żadna nie jest na blogu, bo wciąż coś mam podsyłane od wspomnianych autorów. Potem powrót do domu i za dwa dni znów Kraków :P Tym razem sesja z Finchem, której nie mam w komplecie, ale którą miło wspominam. I dość Krakowa na tydzień ;) Bo czas na warsztaty u NinoVerona.... Gdzie powstała masa kadrów i na masę czekam (choćby od Bartka). A potem znów Kraków :P Zdjęcia z przemiłym Ole a za dwa dni .... TAK! ZNÓW KRAKÓW i moja Kochana Renia + przebieranki. Całość <TUTAJ>. Potem szybka sesja w studio z NinoVeronem (aż jeden film :P ). Zobaczyć ją możecie <TUTAJ>. A potem kalendarz dla SilesiaOil. I tak zleciał październik.

Fot. Yan McLine
Fot. Alex
Fot. Anton Komar
Fot. Miki Macovei
Fot. Albert "Finch"
Warsztaty aktu u NinoVerona
Fot. Mariusz Strap
Warsztaty u NinoVerona
Fot. Piotr Szymanek
Fot. Onphoto.no
Fot. Renta Młynarczyk
Fot. NinoVeron
Fot. Maciej Niewiadowicz

  •  LISTOPAD
 I tak oto nadszedł ostatni miesiąc pracy ... Listopad. Bo w grudniu nie ma czasu ;) Zaczęłam od Mariusza Kędziora - całość będzie za jakiś czas. Potem miałam warsztaty w Rzeszowie, ale mam tylko kilka ujęć. Warsztaty NinoVerona... Też czekam na cokolwiek (kilka mam i pokazę niżej). Zapraszam :)

Fot. Mariusz Kędzior
Warsztaty w Rzeszowie
Fot. Grześ Winnicki
Warsztaty u NinoVerona
Fot. Alina Zagwocka

 Kto dobrnął do końca - cieszę się i gratuluję :P
A teraz Kochani - Wszystkiego co dobre w tym Nowym Roku. Obyście byli zdrowi, bo mając zdrowie dacie radę z każdą inną mniej lub bardziej ważną sprawą. Do tego wiele miłości, przyjaźni i ludzi, którzy będą dla Was życzliwi. No i spełniajcie marzenia ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)