3 czerwca 2015

Magdalena Kozłowicz #1 - Lubostroń

     Czas pokazywać kolejne serie ;) Tak więc pomiędzy jednym a drugim kichnięciem (ach ta alergia) postaram się Wam napisać coś sensownego :) Z tego co widzę wpis sesyjny był dość dawno, ale już szybko to nadrabiam i ... obiecuję, że będzie kilka nowości (pojedyncze strzały już pojawiają się na fanpage).
     Dziś kolejna zdolna Kobieta - Magda - kobieta pełna energii z cudnym uśmiechem na twarzy. Z Madzią współpracowałam przy okazji pleneru w Lubostroniu, o którym "szerzej" możecie poczytać TUTAJ. Pozostałe serie też bez problemu odnajdziecie :) Umawiałyśmy się na zdjęcia już przed plenerem, ale z racji, że ja pozowałam tylko w sobotę a to był tzw. plener zorganizowany (czyli dzielenie na grupy, określony czas na modelkę i ten mus dzielenia się kadrami.. grrrr) nie zdążyłyśmy sobotniego popołudnia wykorzystać, gdyż nie trafiłam na grupę, w której była Madzia :( Jestem jednak osobą, która jak słowo daje to się wywiązuje (chyba, że nastąpią okoliczności niezależne ode mnie) i w niedzielę sama szybko się ogarnęłam i poszłam z tą cudną grupą we wnętrza :) Serię Dorotki widzieliście <KLIK> a od Tomasza T. wciąż czekam :) Zdjęcia Madzi dzielimy na dwie części, gdyż tak mnie prosiła. A więc najpierw poleci seria BW a potem kolor :) Jaka byłam ? Taka jak zawsze :P Delikatna i zmysłowa :) Taką mnie zobaczyła Magda i tak mnie pokazała. Zapraszam :)
     A przy okazji bazgrania - będzie kilka nowości i kilka ciekawych serii, które przyniósł zeszły weekend :) Miałam okazję być w cudnym, spokojnym miejscu nad naszym polskim morzem z naprawdę mocną ekipą fotograficzną. Oczywiście maxymalnie to wykorzystałam i ... mam nadzieję, że efekty się Wam spodobają :) Praca od 6 rano do północy, spanie po 4 godziny i moczenie się w zimnym morzu (brrrrr), ale myślę, że WARTO BYŁO! :) Czekajcie dzielnie (sama też uzbrajam się w cierpliwość).

FACEBOOK: Enigma  /  Magdalena




11 komentarzy:

  1. Anonimowy6/03/2015

    Cudowna jak zwykle :)
    ~youngc

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo latwo sie zakochacz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/03/2015

    Coś Ci ciałka przybywa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no pewnie i wcale tego nie żałuję ani się nie wstydzę. Kobieta musi być kobietą a nie patykiem :)

      Usuń
    2. Anonimowy6/06/2015

      Dokładnie, nie ma się czego wstydzić, a wręcz przeciwnie, bo krągłości są seksi :) Udo powinno wyglądać jak udo (oczywiście bez przesadyzmu, ale u Ciebie do przesady daleko) a nie patyk.

      Usuń
    3. Anonimowy7/15/2015

      tak ale przy krótkich nóżkach czasami pozycja na X pogrubia Ci uda, to bardzo niesymetryczne i sposób w jaki układasz palce u rąk też je czasami strasznie pogrubia. Dziwnie to wygląda. Tyle juz masz zdjec w portfolio to mnie trochę dziwi bo jedne sa rzeczywiście doskonałe a na innych masz strasznie zaburzone proporcje, palców, stóp czy ud. Ale co ja tam wiem...laikiem jestem

      Usuń
    4. A mnie zawsze zastanawia, dlaczego ludziom tak ławo takie rzeczy pisać anonimowo.
      Powtarzam setki razy - mam podany nr telefonu - zadzwoń, przedstaw się i mi powiedz co myślisz.
      Wprost przeciwnie - wielu foto mi mówi, że widać, że mam doskonale proporcje a nogi wyglądają na dłuższe. Zazdrościsz? No cóż... A życzę powodzenia w skupianiu się na mimice, dłoniach, stopach i kontakcie z fotografem.

      Usuń
    5. Anonimowy7/21/2015

      Nie chce mi się zakładać konta aby sie wypowiedziec, po co? Po co mam tez dzwonić do Ciebie, normalna jesteś? Mam na imię Aska na nazwisko Majewska ...nr dowodu też chcesz? Nie zazdroszczę:) Nie mam czego zazdrościć;) Jestes piekną kobietą, ale mnie też natura nie skąpiła więc na prawdę nie mam czego zazdrościć;). Masz problem z przyjmowaniem krytyki. Chcialabys tylko Ochy i Achy przyjmować na swój temat. Jeszcze nigdy nie widziałam abys konstruktywnie wypowiedziała się na jakąś krytykę. Zawsze raczej odpierasz atak;) Jakbys myslala ze wszyscy chca atakowac.. Fakt czasami na Twoim asku jacys nienormalni ludzie piszą,ale też piszą normalni, którzy po prostu mowią co myśla i do tego mają prawo. Życzę troszkę więcej dojrzałości...Moze przyjdzie z wiekiem pod warunkiem, ze nie urośniesz w piórka...co widzę będzie wielkim wyzwaniem..

      Usuń
    6. Anonimowy7/21/2015

      Jeszcze zastanawia mnie co ma kontakt z fotografem do mojego powyższego postu...

      P.S. Wyżej anonimowy mógł być o ile jest zachwytem na Twoj temat?

      Usuń
    7. Wszystkie takie komentarze czytam mojemu facetowi - fotografowi.
      Ma z Was niezły ubaw, bo często ludzie wmawiają rzeczy których nie ma...
      Przez ostatnie kilka miesięcy tak schudłam, że obecnie mam w biodrach tyle ile nigdy nie miałam a więc to sukces - choć chętnie wróciłabym do 90 cm...
      I nie, nie potrzebuję ochów i achów, bo doskonała nie jestem, ale konstruktywności w Twojej wypowiedzi też nie widzę.. Dlaczego? A no dlatego, że co jak co, ale moje proporcje są jak najbardziej chwalone przez osoby, z którymi pracuję. Mogę się zgodzić do ud. Są kobiece, owszem. Ale wolę takie niż patyki. Ale nie zgadzam się co do proporcji i to moje zdanie i chyba mam prawo je mieć :)
      A wyżej nie ma anonima pochwalnego ... Jest podpisane niżej youngc - a ja wiem kto się kryje pod tyym loginem ;)
      Daruj sobie dalsze prztyczki nt. mojej dojrzałości. Uważam, że jestem dojrzała, ale nie muszę chyba zgadzać się ze wszystkim co piszecie. Spotykając modelki wiem, że zdjęcia mocno nas powiększają - wiele razy przeżywam szok widząc koleżanki po fachu, że są takie drobiny a na fotach wielkie kobity. Także chyba lepiej wiem jaką mam sylwetkę, budowę i proporcje
      ;)

      Usuń
    8. Anonimowy8/06/2015

      Gratuluję schudniecia ;) ...;) Ubawiajcie się nadal ze swoim chłopakiem fotografem;) Smieszny komentarz:) Ja z moim chłopakiem - architektem (:)) tez sie smiejemy;)
      Ale jednak nieproporcjonalne stópki, ułożenie ud czy palce to juz chyba nie jedna osoba zauważyła wiec może po prostu przez ten smiech tego...nie dostrzegacie;) i uwaga - ja wcale nie mówię, że Ty jestes nieproporcjonalna:) Nie widziałam Cie na żywo. Tylko na niektórych zdjęciach ułożenie poszczególnych części ciała sprawia wrażenie, że są one nieproporcjonalne. Dobry fotograf i modelka z każdego komentarza wyciąga wnioski...szczególnie jeżeli takie się powielają.

      Usuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)