2 października 2015

NinoVeron #27

     Czas na kolejną sesję z Bartkiem. Tym razem jest to sesja, która była wykonana na szybko w łodzi podczas weekendu, jaki tam sobie miło spędzaliśmy. Wszystko zaczęło się od Witka, który zaprosił mnie na sesję, wynajął apartament byśmy mogli tam podziałać i ... Został dziadkiem, więc sesję musiał odwołać. Wiadomo, że dzieciaczki to największa radość na świecie, więc takie przełożenie sesji jestem w stanie zrozumieć a nawet i się cieszę, jak komuś pojawiają się w rodzinie Małe Szczęścia :) Z racji, że apartament był już opłacony, Witek poprosił byśmy chociaż my coś tam zrobili i jak widać, tak też się stało :) Jestem bardzo zadowolona z tej sesji. Jest taka ... nasza :)

Fot. Bartek "NinoVeron"
Model/Mua: Enigma

Zapraszamy na FB: Enigma | Ninoveron


6 komentarzy:

  1. Anonimowy10/03/2015

    W waszym duecie juz chyba mnie nic nie zaskoczy...smutne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne jest to, że najlepszych sesji nie możemy jeszcze pokazać. Może kiedyś otworzysz dobrą gazetę i je znajdziesz. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Anonimowy10/07/2015

    Ja z kolei chcialam zapytac o pewna rzecz. Masz cienkie brwi a na sesje je zawsze tak pomalujesz ze wygladaja dobrze - ladne, szerokie, geste. Ja tez mam cienkie i zawsze jak pomaluje w taki sposób jak Ty to strasznie wydają mi sie nienaturalne. Cos co zawsze mi sie nie podobało u kolezanek. Na zdjeciach to wyglada bardzo dobrze ale tak w rzeczywistosci no nie podoba mi sie. Najchetniej najszybciej umylabym buzie. Nie maluje ich mocno ale sam fakt, ze troche musze skóry pomalowac jakos tak nieestetyczny mnie sie wydaje. Masz jakis szczególny sposób na brwi, które w takiej "wzbogaconej" postaci wygladaja dobrze również na zywo? Czy tak samo zmywasz z siebie makijaż po sesji bo czujesz sie nienaturalnie? Moze to kwestia kosmetyku, zdradzisz jak i czym je malujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Tak, niestety Bozia dała mi długaśne rzęsy, ale poskąpiła brwi.
      Na co dzień też je tak maluję i wcale nie wyglądają sztucznie. Wręcz przeciwnie chyba, bo ostatnio Pani w barze nawet mi powiedziała, że widać, że jestem wizażystą, bo wszystko ładnie zrobione ;)
      W rzeczywistości też nie narzekam na to by wyglądały sztucznie. Czy mam szczególny sposób? Nie wiem, bo wciąż go doskonalę. Obecnie używam kredki z Meybelline:

      http://www.dubaiprnetwork.com/press_images/99661-1.jpg

      Używam tylko części z kredką ... W sumie może dziś zrobię pictorial jak je robię, jeśli to ułatwi Ci sprawę ;) Poprawiam to cieniami z Eveline (paletka quatro 05). O nakładam rozświetlacz pod łuk... natchnęłaś mnie :) Idę szykować pictorial dla Ciebie :)

      Usuń
    2. Anonimowy10/08/2015

      Strasznie milo z Twojej strony:) Dzieki wielkie! Już zaglądam.

      Usuń
    3. Anonimowy10/08/2015

      Juz po przeczytaniu. Dzięki, ze tak wszystko fajnie opisałas. Czuję, że makijaż to Twoja taka kolejna pasja! A ja , hihih, lecem zakupic kredke do brwi:) Bede trenowac

      Usuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)