27 lutego 2015

NinoVeron #18

     Dziś podaruję Wam troszkę słońca w te ostatnie dni lutego :) Mam nadzieję, że przywołam wiosnę i powoli słońce zacznie się przebijać przez te szare chmury i doda nam swojej energii. Lato... Tak, to Ty... Późne, ale jakże słoneczne i przyjemne. W tle było słychać szum fal i pisk mew a słońce grzało moje opalone ciało. To był przedostatni dzień wakacji w pięknej Chorwacji. Postanowiliśmy zrobić jeszcze kilka filmów, by ostatniego dnia oddać się zajęciom czysto wypoczynkowo-turystycznym.
     Sesja króciutka, strzelona w bardzo szybkim tempie i jak się okazało wybraliśmy kilka zdjęć. Chociaż wykonaliśmy ją w ostatnich dniach pobytu na pięknej, chorwackiej wyspie - pokazujemy jako pierwszą z racji małej ilości zdjęć i takiego przysłowiowego "smaczka". Obiecuję, że z Chorwacji pojawi się więcej materiału i na pewno zobaczycie różne miejsca i różne wersje mnie samej :) Proszę tylko o cierpliwość i zapraszam do poniższego, słonecznego materiału :)


FACEBOOK:  ENIGMA / NINOVERON



10 komentarzy:

  1. Anonimowy5/18/2015

    Owal tych bioder jest hipnotyzujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - takie są i nieskromnie powiem, że je uwielbiam :)

      Usuń
    2. Anonimowy7/27/2015

      idealna symetria mmmm

      Usuń
  2. Anonimowy7/01/2015

    Piękne ciałko i śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę stwierdzić iż nie dziwię się gdyż są subtelne i wyważone

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się są subtelne i wyważone

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe pełne uroku inamiętności

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7/28/2015

    znow ta sama nuda..0 emocji w tym poza pokazaniem pi***...Marta moja mala rada..nie wrzucaj takich fotek na fejsa bo to psuje wizerunek a nie go "promuje"..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to chyba MOJA sprawa jakie robię zdjęcia, jakie wrzucam, prawda ??? :) Zdjecia robil MÓJ mężczyzna, więc o co Ci chodzi? Może warto zająć się sobą?
      Jeśli Cię nudzę - nie oglądaj, nie zaglądaj.
      Acha i pipka wygląda tak:

      https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1ousx5KUYI592xasTCaAi8Ykff8nhhE30kAW9nqPyTCLOBnoW

      Usuń
    2. Więc przykro mi, ale u mnie pokazanej pipy nie ma.
      PS. Anonimem być ... jakie to smutne.

      Usuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)