24 lutego 2015

NinoVeron #17

     Nie spodziewałam się, że tak szybko pokażę kolejną serię :) Playboy zaskoczył, ukazał się bardzo prędko i wydrukował zdjęcie z innej serii niż ta poniższa, dlatego dziś mogę śmiało publikować zmysłową serię, którą robiłam z Bartkiem tego samego dnia co duet z Madzią, który pokazałam Wam wczoraj :)
     Zdjęć było kilka, ale myślę, że są tutaj co najmniej dwie perełki, z których jestem bardzo dumna. Z racji, że mam jakiś taki fetysz wiązanych oczu - koronkowa opaska będzie u mnie częstym gościem - tak więc i w tej serii pojawiła się na moich oczach, powodując ten przyjemny dreszczyk w okolicach karku i budząc pokłady zmysłowości :) Standardowo - kobieta mocna, pewna i kusząca. Niczym Was nie zaskakuję chyba - ale mam nadzieję, że mimo wszystko się Wam podoba :)

FACEBOOK:  ENIGMA / NINOVERON


8 komentarzy:

  1. Chwalić po raz n-ty nie bardzo jest sens, ale byś mogła zdradzić gdzie wykonano zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdradzam swoich miejscówek ;)

      Usuń
    2. Na ucho też nie powiesz ? :) A tak na serio to miejsce super, zwłaszcza ten park (czy co to tam jest) na ostatnich dwóch zdjęciach.

      Usuń
    3. No niestety nawet na ucho się nie da :P

      Usuń
    4. Anonimowy9/07/2015

      Zamek w Mosznej. Piękne miejsce

      Usuń
  2. amazing model, beautiful shapes, well done Enigma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Davvero bellissime foto complimenti
    Maurizio

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)