4 listopada 2015

Janusz "Eckart" #2

     Dziś pokażę Wam kolejną z trzech serii wykonanych w jednym dniu z Januszem. Po sesji sportowo-kolorowej (którą możecie zobaczyć TUTAJ) pojechaliśmy do pewnego hotelu, który ma bardzo ładne wnętrza. Janusz myślał, że mnie zaskoczy ta miejscówką a tu klapa ;) To jedna z tych miejscówek, gdzie zdarzało mi się i nocować i focić i którą BARDZO lubię. Pokój jaki dostaliśmy to taki, w którym już robiłam sesję z NinoVeronem, ale była ona bardzo łóżkowa i kawowa a tutaj pokażę Wam inny klimat.
     Pomiędzy gadaniem, gadaniem i jeszcze raz gadaniem udało się nam wykonać kilka naprawdę ciekawych zdjęć :) Chyba zacznę od tej sesji, gdzie pojawiła się ... kruchość. Tak mi się wydaje... Lubię te spokój jaki bije z tych zdjęć. Lubię ciepłe barwy jakie się tu pojawiły, ale i szarości ... dlatego pokażę Wam tą serię w kolorze i w BW. Kto co sobie wybierze? To już Wasza indywidualna sprawa :)
     W "sekrecie" powiem Wam, ze Janusz coś ostatnio napomknął, że chętnie by mnie jeszcze przed swoim obiektywem zobaczył :) A więc może za jakiś czas znów coś powstanie :) A tymczasem zapraszam do oglądania :)


1.  BW



2. KOLOR


6 komentarzy:

  1. Anonimowy11/04/2015

    Nie wiem dlaczego afiszujesz się swoim ciałem, jak i tak ono jest ulepszane chirurgiczne... Nie lepiej aby było wszystko naturalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłeś mi dzień ;)
      Ja i sztuczne ciało? GDZIE?

      Usuń
    2. Anonimowy11/04/2015

      Zazdrość to coś nad czym ludzie nie panują
      Piękna kobietą, piękne ciało, piękne zdjęcia

      Usuń
    3. Nie wiem, dlaczego to komentujesz i oglądasz - jeżeli Ci się nie podobają zdjęcia, to po prostu idź w inne miejsce w internecie. Wszyscy będą dzięki temu szczęśliwsi. Ty też.

      Usuń
    4. hehe a nawet gdyby ktos miał coś ulepszane to co z tego ? bo nie rozumiem. każdy z nas się każdego dnia ulepsza tzn goli, strzyże, maluje, dokleja itp ... i jakoś nikt z tego afery nie robi. Piękne zdjęcia jak widać dobrego fotografa i piękna modelka na fotach więc po kiego czorta zastanawiać się czy ktoś ma coś poprawianego, szczerze nawet przez głowę mi taka myśl nie przeszła. Wolę się delektować ładnymi fotami i artystyczną wizją kobiecego ciała :)

      Usuń
  2. Bardzo ladna sesja. Musze przyznac ze kolorowe zdjecia bardziej mi sie podobaja w tym przypadku.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Okuszko
    www.okuszko.com

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)