23 lutego 2015

NinoVeron #16

     Wrzesień był bardzo owocnym miesiącem jeśli chodzi o sesje, o czym wspominałam w podsumowaniu :) Podczas pewnej wycieczki do Krakowa do mojej Ukochanej Renaty Młynarczyk zgarnęliśmy z tego pięknego miasta wspaniałą Magdę (znaną jako Stern). Madzia okazała się fantastyczną i piękną kobietą i BAAAARDZO ciężko było nas odeerwać od babskich plotek przy pysznych trunkach ;) Nieważne, że sesja z rana .. Nieważne, że ja musiałam wstać o 4 by zrobić sobie włosy i makijaż a potem malować po 5 rano Magdę. Plotki i miłe towarzystwo najważniejsze ;) Aż w końcu wielki NinoVeron wyraził sprzeciw i kazał nam iść spać. Pokornie położyłyśmy się do łóżek i po 3-4 godzinach snu byłyśmy rześkie, piękne i gotowe do działania :)
     Słońce grzało niemiłosiernie i trzeba było uciekać do cienia by cokolwiek stworzyć. Tak więc dziedziniec pewnego zamku okazał się idealny :) Pozowałyśmy na zmianę i w duecie. Madzi pojedyncza seria jest już do zobaczenia na blogu NinoVerona, duet pokażę Wam niżej a moja pojedyncza sesja ... musi poczekać na Playboya ;) Tak więc dopiero po druku owego magazynu pokażę swoją pojedynczą serię :)
     Z Magdą pozowało mi się doskonale. Jest bardzo zmysłową, seksowną i pewną siebie kobietą, więc nie krępowała nas nasza bliskość. Pozowałyśmy zmysłowo, kusząco i bawiłyśmy się świetnie :) Myślę, że zdjęcia zostały odpowiednio uchwycone i że widzicie w nich więcej niż dwie nagie kobiety :) Zapraszam!!!

FACEBOOK:  ENIGMA / NINOVERON / STERN


2 komentarze:

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)