4 września 2015

NinoVeron #25

     Dziś czas na kolejną dawkę ulubionych, czarno-białych kwadratów :) Ostatnio było i na pewno będzie jeszcze dużo koloru, więc z przyjemnością patrzę na kochane BW :) Autora przedstawiać nie muszę, bo znacie go doskonale :) Modelka ... modelka zaś to mój kobiecy Skarb przed obiektywem ;)  Pierwsza sesja, jaką miałam z Sandrą wyszła tak naturalnie, tak namiętnie i elegancko, że .... materiału jest tyle do obróbki, że grzecznie czeka na swój czas i łaskawsze oko Fotografa ;) Za to dokopaliśmy się do drugiej serii, która równie mocno jest naładowana tą chemią, jaka powstaje na planie.
    Sandra jest niesamowicie pozytywną i zakręconą babeczką (która kocha Harrego Pottera równie mocno jak ja :P ) a na planie staje się elegancką i wyrafinowaną kobietą. Zresztą popatrzcie na jej spojrzenie - nie da się zapomnieć :) Pech jest taki, że Sandra niestety wyleciała do Holandii i jak tylko odwiedza Polskę to razem z Bartkiem porywamy ją na zdjęcia. Tak było i tym razem, gdy odwiedziła nas w lutym. Od razu pojechaliśmy na zdjęcia. Ja wtedy działałam z Pawłem Kuflem <KLIK> <KLIK> a Bartek focił Sandrę <KLIK> i potem zamiana <KLIK> a potem duety, które właśnie Wam pokażę :)
Sandra Szaleńcu - kiedy znów Polska? :) 

FACEBOOK: Enigma | Ninoveron




2 komentarze:

  1. Mam nadzieję że będzie okazja popstrykać Ci zdjęcia kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie oferty współpracy, wraz z linkami do portfolio, proszę kierować na moim Fanpge lub na maila (mail dostępny na stronie www.)

      Usuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)