29 czerwca 2015

Norbert Sokołowski #1 Lawendowy Zakątek

    Norbert to kolejna osoba z nadmorskiego pleneru  <KLIK>. Właśnie Norbert tuż obok Bartka poszedł "na pierwszy ogień" i pracowałam z nim pierwszego ranka. Jak wspomniałam sesja z Bartkiem jeszcze poleży, sesja w tercecie z tego co wiem też, więc dziś pokażę Wam tą "damę" o której pisałam w głównym wpisie.
     Z Norbertem pracowało mi się genialnie. Filmy zmieniały się jak szalone a zdjęcia (jak na moje oko) powstały na BARDZO wysokim poziomie. Lubię taki klimat... Wszystko wygląda bardzo elegancko i jednocześnie zmysłowo a co za tym idzie - mam tutaj swoich ulubieńców :)
    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się z Norbertem spotkać i stworzyć kolejny, ciekawy materiał :)
ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA :)

FACEBOOK:   Enigma / Norbert


3 komentarze:

  1. No ja mysle, ze to bylo tylko preludium do tego co jeszcze kiedys zrobimy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne dla oka. Widać, że wszystko zagrało jak trzeba.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)