31 grudnia 2015

NinoVeron #34

     Kolejny rok dobiega końca. Patrząc na to ogólnikowo był to najintensywniejszy dla mnie rok pracy. Zrobiłam mnóstwo sesji (dla ciekawskich całe podsumowanie roku <TUTAJ>, ale ostrzegam jest DUŻO czytania), poznałam masę wspaniałych ludzi i odkryłam swoje nowe wcielenia :)
     Wszystkim, którzy dzielnie mnie wspierają w tym, co robię - DZIĘKUJĘ. Jesteście jak motor napędzający maszynę, bo Wasze miłe słowa  dają motywację do dalszego działania :) Dziękuję moim fotografom, że znoszą moje marudzenie na sesjach ;) Że chcą ze mną tworzyć a niektórym, że zostają jako Przyjaciele, na których zawsze można liczyć. Buziaki lecą również do modelek, z którymi miałam okazję pracować zarówno pozując z nimi jak i robiąc im zdjęcia czy też malować :) Wszystkie jesteście "miód malinka" ;)
     Zaraz po podziękowaniach... Życzenia. Kochani, życzę Wam aby ten Nowy rok przyniósł Wam wiele radości. Niezależnie od tego czym się zajmujecie - niech Was to napędza i powoduje, że czujecie się spełnionymi ludźmi. Życzę Wam też przyjaciół. Wiernych, kochających takich na dobre i złe, bo bez tych Skarbów świat traci kolory a z nimi... wiadomo - wszystko jest piękniejsze i łatwiejsze :) I życzę Wam miłości. Jesli ją macie - SUPER! Wtedy o nią dbajcie i pamiętajcie, że najważniejszy jest drugi człowiek i jego serducho ;) I oby Wasze serducha były nagrzane ciepłem, miłością, bliskością i radością. Buziak :*
     A teraz mała "szampańska" sesja z piękną Olą i piękną Sylwią przed obiektywem zdolnego NinoVerona. Zdjęcia są z września 2014, więc nieco stare, ale udało się je odkopać, obrobić i Wam pokazać ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)