20 lipca 2015

Andrzej Fetish Frankowski #1

     Ostatnio jak co wieczór włączyłam komputer i zajrzałam na Facebooka. Ikonka wiadomości radośnie zamigała a tam wiadomość od nieznajomego mi człowieka, że pierwszy raz ujrzał moje prace na stronie właśnie Andrzeja Frankowskiego. Podał link i sentymentalnie powróciłam do ujęć Andrzeja a tam ... NIESPODZIANKA! Kilka kadrów, których nie posiadałam w swoich folderach. Oczywiście Andrzej zezwolił na zapisanie plików i już szybciutko tworzę Wam notatkę :)
     Sesja, którą dziś Wam pokażę jest z maja 2013 a więc ma ponad dwa lata (widocznie niektóre zdjęcia muszą poleżeć by dojrzeć). Zdjęcia powstały przy okazji warsztatów aktu jakie wtedy prowadził Andrzej przy organizacji Butterfly Effect Studio. Piękne tereny Puszczy Białowieskiej, wspaniały kompleks noclegowy i naprawdę ciekawi ludzie tylko zachęcali do tego by spędzić majówkę na Podlasiu. Grupa uczestników była podzielona na dwa "oddziały" - jedni byli zamknięci w studio z Arkadiuszem Branickim (Aloshą) a drudzy poszły w dzikie tereny ze mną i Fetishem. Każdy wie doskonale, że z Andrzejem nie ma "Zmiłuj się" i im teren dzikszy - tym lepiej, ciekawiej itp. Ja osobiście wtedy nie czułam się najlepiej - byłam po chirurgicznym usuwaniu ósemki. Miałam nadzieję, że opuchlizna zejdzie (zabieg miałam ok. 2 tyg przed warsztatami) a ta cholera niestety się trzymała .... Spokojnie jednak daliśmy radę - bo ile się nie robi ustawieniem i .... włosami :D
      Zdjęcia z Andrzejem powstawały w trakcie pracy z uczestnikami i .... w przerwie pomiędzy wymianą grup. Andrzej wciągnął mnie na powalone drzewa nad ... bagnami. Oj był strach by tam wleźć, ale ... Było warto :) Zdjęcie, gdzie siedzę na tych drzewach znalazło się w albumie Andrzeja "Kobiety" i jestem naprawdę DUMNA z tego ujęcia. Co więcej - uczestnicy również popisali się ciekawymi zdjęciami, bo niektóre z nich nadal uważam za ulubione ;)   też Wam je pokażę poniżej.
     Jeśli kogoś interesują inne sesje z Andrzejem to zapraszam <KLIK>.
     A tymczasem - zapraszam do oglądania. Część pierwsza - akty mistrza. Część druga - zdjęcia uczestników :)


CZĘŚĆ 1. Andrzej "Fetish" Frankowski

Zdjęcie do zobaczenia na papierze w albumie Andrzeja Frankowskiego "Kobiety"


CZĘŚĆ DRUGA - Zdjęcia uczestników warsztatów (wybrane):


 
Fot. Łukasz Kozłowski - Moje ulubione zdjęcie od uczestników!!! Uwielbiam je! :)

Fot. Monika Nowak
Fot. Monika Nowak
Fot. Monika Nowak
Fot. Dawid Rygiel
Fot. Marcin "Kura" Korczak
Fot. Rafał Borowski
Fot. Dariusz Tofiluk
Fot. Anna Geta
Fot. Dariusz Tofiluk

1 komentarz:

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)