28 lutego 2013

Moja przygoda z aktem

     Popiszę trochę o akcie i o tym, jak ta sztuka fotografii wkroczyła w moje życie.
     Zaczynając swoje pozowanie oczywiście pozowałam tylko do portretów odpychając od siebie nagość. Wydawało mi się to takie... puste. "Ot rozbiorę się pokażę biust i już będę super". Dopiero, gdy podczas jednej z sesji usłyszałam o Andrzeju Fetishu Frankowskim (link) i zobaczyłam jego prace - akt stał się dla mnie nie tylko nagą kobietą, ale sztuką, która poza pięknym ciałem kradnie dusze. Już wtedy, na początku swojej drogi wiedziałam, że kiedyś zdobędę się na odwagę i napiszę do tego właśnie autora by móc stanąć przed jego obiektywem.
     Minęło sporo czasu. Zachłyśnięta już światem fotomodelingu, oraz po obejrzeniu mnóstwa ciekawych aktów równie wspaniałych autorów (niektórych z nich poznałam i na pewno będę o nich wspominać) sama zapragnęłam pokazać nagość. Zaczęło się od tej pozakrywanej - gdzieś na sesji z moją oddaną Martą Chojonowską Kosmalą i kilkoma zaufanymi osobami. W końcu dojrzałam i w przypływie impulsu napisałam do Andrzeja. Szkoda, że nie widzieliście mojej miny jak mi odpisał bym wpadała do niego na zdjęcia i że chętnie stworzy ze mną kilka obrazów.
     Pierwsza nasza sesja była dla mnie stresująca... ale tylko do momentu poznania Andrzeja. To właśnie Andrzej pomógł mi oswoić się z nagością, własnym ciałem i dodatkowo udzielił mi wielu, przydatnych dzisiaj rad. Teraz wiem, że nagie ciało kobiety to jedna z piękniejszych form, jakie można pokazać na zdjęciach/obrazach/rzeźbach. W odpowiednich rękach żadna z kobiet nie zostanie skrzywdzona - wręcz przeciwnie. Stanie się monumentalna, posągowa i piękna.
     Poza tym wszystkim co napisałam wyżej poznałam jedną z tych osób, które do końca moich dni zostawią wpis w wielkiej księdze życia. Za tą dobroć, poczucie humoru, godziny mądrych rozmów i wspaniałych rad - DZIĘKUJĘ.


*Jeśli ktoś wciąż nie ma pomysłu na majówkę a chciałby ją spędzić w doborowym towarzystwie na magicznych ziemiach podlaskich - ZAPRASZAMY (link) (link)



Wrzesień 2011 - jedno z naszych najlepszych moim zdaniem zdjęć.
Wrzesień 2011 - "Dark Water Enigma" - kolejne z moich ulubionych zdjęć od Andrzeja
Wrzesień 2012 - niesamowite ziemie podlaskie, mini warsztaty :)
Wrzesień 2012 - niesamowite ziemie Podlaskie - miniwarsztaty
Listopad 2012 - Białystok. Warsztaty aktu i portretu w studio
Makijaż: Anna Sass
Fryzura: Dawid Mazerski
Realizacja: Butterfly Effect Studio

Luty 2013 - Białystok. Warsztaty aktu i portretu w studio
Modelka: Ewa Poważa
Makijaż: Anna Sass
Fryzury: Dawid Mazerski
Realizacja: Butterfly Effect Studio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)