14 listopada 2014

NinoVeron #12

     Już sam tytuł powinien Wam dać do myślenia, że będzie kolejna dawka najlepszych zdjęć, jakie w tym roku udało mi się zrobić :) Z Bartkiem zrobiłam ogrom materiału i powoli będziemy nim zalewać internetowy świat. Mam nadzieję, że będzie się Wam podobała każda seria, gdyż każda pomimo swej różnorodności ma jedną wspólną cechę ... Zmysłowość ... Spojrzenia jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne ... zamknięte w czarno-białych kwadratach na zawsze. Ale dość pięknych słów, czas na kilka zdań o sesji, jaką Wam dziś pokażę.
     Sesja była wykonana w maju tego roku, w miejscowości Bolesławiec w przepięknym hotelu. Poza Bartkiem fotografował też Konrad, którego prace możecie zobaczyć tutaj <KLIK>. Prawda była taka, że więcej czasu spędziłam biegając i pstrykając zdjęcia z Konradem. Z Bartkiem mieliśmy chwilę. Na dworze lało i było ciemno jak .... ;) Ale dla chcącego nic trudnego - poradziliśmy sobie ze wszystkim. Z naszym porozumieniem bez słów od razu wiedzieliśmy jakie zdjęcia i w jakim stylu chcemy stworzyć w tym pięknym wnętrzu. Myślę, że się nam udało stworzyć genialny materiał, który zapadnie w pamięć. Sesję podzieliłam na dwie części ... na zewnątrz (tak, wtedy, gdy padał deszcz ;)  ) i wewnątrz....  Zapraszam do oglądania :)

FACEBOOK: Enigma / NinoVeron

CZĘŚĆ 1.




CZĘŚĆ 2.



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)