23 marca 2014

NinoVeron #8

     Większość już wie, że wspaniale się nam razem pracuje i że zdjęcia na naszych sesjach tworzą się same w tempie błyskawicznym - z czego powstaje taka ilość materiału, że szczerze potem współczuję Bartkowi w dokonywaniu wyboru. Pomiędzy paplaniem i "się śmianiem", udało się nam w końcu wykonać kilka(naście) ciekawych ujęć i wybrać te najciekawsze (to już nie ja - to Bartek, ja tylko troszkę podpowiedziałam) :)
     Oczywiście jest to seria aktowa, więc jeśli kogoś gorszę - niech nie zjeżdża niżej. Pozostałych zapraszam do obejrzenia - na dole uśmiechowy bonusik spoza planu :) Czyli super refleks fotografa ;)

Zdjęcia są wszystkie w BW, ale mi coś blogspot zmienia na sepię :/ Całość w idealnej kolorystyce a nwet plus kilka zdjęć więcej u Bartka  <KLIK>
Z kolejnością nie mogłam się zdecydować, które lepsze, więc jest bałagan, ale moim zdaniem (jak zawsze zresztą) artystyczny bałagan :P


Zapraszam na nasze FP:

Enigma / NinoVeron





PLUS BONUSIK :D




2 komentarze:

  1. Anonimowy4/05/2014

    Ależ jesteś seksowna. Czemu nie zostałem fotografem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bycie fotografem nie oznacza od razu robienia zdjęć z seksownymi kobietami ;) Choć osobiście wolę określenie "zmysłowa"

      Usuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)