24 kwietnia 2013

F8 #1



     W końcu pomału za naszymi oknami widać wiosnę. Pieszczące słońce, dotykający wiatr i tak dalej i tal dalej. Plus pająki, których BARDZO nie lubię... To jedyny minus obecnego stanu pogodowego ;)
Z racji nadchodzącej wiosny chciałam Wam pokazać kilka ujęć z sadów... Zdjęcia pochodzą z poprzedniego roku (maj ) z spontanicznego wypadu z moimi Kochanymi F8 (jeszcze byłam aparatką i miałam spalone obojczyki :P ) :)  Byłam zestresowana faktem, że to pierwszy topless i ucieszona, że w końcu się odważyłam na takie zdjęcia :) To na pewno był początek czegoś :) Było trzech fotografów, każdego prace pokażę i opiszę :)
Zapraszam do oglądania i mam nadzieję, że niebawem uraczę Was czymś nowym (wciąż czekam na zdjęcia z naprawdę wspaniałej, aktowo-bieliźnanej sesji). Póki ich nie dostanę (zostaną podzielone na kilka wpisów) muszą Wam wystarczyć starocie.


Fot. Andrzej Zalewski

Fot. Andrzej Zalewski

Fot. Andrzej Zalewski



Fot. Marcin Mielnik

Fot. Marcin Mielnik

Fot. Marcin Mielnik

Fot. Marcin Mielnik

Fot. Marcin Mielnik

Fot. Grzegorz Chełkowski

Fot. Grzegorz Chełkowski

Fot. Grzegorz  Chełkowski

Fot. Grzegorz Chełkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)