10 stycznia 2013

Powitanie :)

Pierwsze co chciałabym powiedzieć to... WITAJCIE.
Matka natura nie obdarowała mnie zbytnio talentem pisarskim, ale coś tu Wam naskrobię, coś czasem opowiem, ale w większości będą to zdjęcia. Relacje z sesji, backstage wzbogacone zabawnymi (mam nadzieję) wzmiankami: "co?kto?jak?dlaczego?".

Na początku taki mały przekrój prac z 2012 roku... Nie są tam zawarte wszystkie prace, ale to POWOLI. Myślę, że te najlepsze pokażę tutaj :) Nawet starsze... Z odpowiednim im opisem (w miarę możliwości mojej pamięci).



Pojawi się też na pewno wzmianka skąd mój pseudonim "enigma", dlaczego właśnie pozowanie, od czego się zaczęło, co było trudne a co łatwe i jakie mam uczucia podczas konkretnych zdjęć :) Wszelkie pytania - śmiało do mnie kierujcie, ja odpowiem.


2 komentarze:

  1. Anonimowy1/12/2013

    Witaj :) Co studiujesz/studiowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.

      Nie studiuję i nie studiowałam. Taki mój świadomy wybór :)

      Usuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)