13 stycznia 2013

Dlaczego "Enigma"


  Zanim Was zacznę męczyć zdjęciami i wzmiankami o nich, warto napisać kilka zdań. Często padały pytania typu: jak długo pozujesz, jakie prace lubisz najbardziej, ulubiony fotograf. Ale gdzieś pomiędzy nimi przewijało się: "Dlaczego właśnie Enigma".
  Były oczywiście porównania do niemieckiej maszyny szyfrującej. Mogłabym rzec, że taka interpretacja jest PRAWIE trafna, ale jak wiemy z reklam "Prawie robi wielką różnicę" :)
  Enigma - w większości języków oznacza "zagadkę, tajemnicę" a to ZAWSZE kojarzyło mi się z kobietą, jej eterycznością, zmysłowością oraz sposobem bycia. Zaczynając bawić się w jakiekolwiek pozowanie (choć patrząc te kilka lat wstecz - średnio to szło) od początku wiedziałam do jakich zdjęć będę dążyć. Chciałam na nich pokazać siebie taką, jaką jestem naprawdę i jaką się czułam. Zależało mi na pokazaniu kobiety kruchej i delikatnej a zarazem silnej i pewnej własnego JA. Czy mi się udało? Być może - nie mnie to oceniać. Mimo wszystko "enigma" towarzyszy mi przez całą tą drogę i ludzie "z branży" kojarzą już, że ta mała pyskata istota, której wszędzie pełno to właśnie ENIGMA :)
  Mam nadzieję, że sam login oraz prace przypisane do tego właśnie loginu są i będą kojarzone z maksymalną dawką kobiecości.. A przecież kobieta ZAWSZE pozostanie tajemnicą ;)

4 komentarze:

  1. Widzę, że też przenosisz się na blogspota. :) Lubię jak nick ma znaczenie, pięknie napisane, że kobieta zawsze pozostanie tajemnicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję się przenosić... Nie wiem jak mi to wyjdzie, ale będę próbowała :) Wciąż jeszcze tutaj mi się ciężko połapać czasami i łopatologicznie odkrywam funkcje, ale.. IDZIE :)

      Usuń
  2. Mam to samo, powolutku łapię co i jak, ale z czasem będzie idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)