22 lipca 2013

Agnieszka Mikołajczyk #1

     Strasznie zaniedbałam dodawanie tutaj czegokolwiek co spowodowane jest raczej bieganiną niż lenistwem, ale już się reflektuję. Zasmucę jedynie tym, że NIC NOWEGO nie pokażę, ponieważ moja przerwa nie pozwala na nowe kadry, ale już niebawem ... Za jakiś czas... Proszę tylko o cierpliwość.
     Długo myślałam co by tym razem pokazać i wpadłam na pomysł przedstawienia Wam młodej i BARDZO zdolnej osoby. Aparat w jej rękach jest różdżką do portretów a każdy, nawet najmniejszy kwiat staje się rekwizytem. Każda dziewczyna może być pewna, że w swoich oczach dostrzeże piękno duszy, właśnie dzięki kadrom Agnieszki Mikołajczyk. Sama Aga jest dowodem na to, że to nie wiek czyni człowieka zdolnym fotografem a umiejętność patrzenia, wyobraźnia, pomysł i chęć czerpania wiedzy a nie obrastania w pióra. Poza naprawdę dobrymi fotografiami mogę powiedzieć o tej dziewczynie same ciepłe słowa i polecać, polecać i jeszcze raz polecać... I nie ukrywam, że jeszcze nie raz chętnie z nią coś zadziałam :)



Październik 2011
3. Miejsce w konkursie "BEAUTY IS MY LOVE" organizowanego przez magazyn DFV

Październik 2011
Październik 2011 - jedno z moich ulubionych zdjęć... BARDZO w moim guście
Październik 2011
Październik 2011
Październik 2011
Październik 2011

Sierpień 2012

Sierpień 2012
Sierpień 2012

Sierpień 2012
Sierpień 2012
Sierpień 2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)