10 czerwca 2014

Anna Ziętek #1

     Pewnego dnia na spotkaniu grillowym z kochanymi ludzikami z F8 wpadłyśmy z Anią i Sylwią (modelką) na pomysł połączenia sił i zrobienia czegoś razem. We trzy. Po babskiemu. Każda z miejsca zaznaczyła termin w swoim kalendarzu i tak oto nastała czerwcowa niedziela .... A raczej dziki poranek ... i trzeba było zwalić kuperek z łóżka i jechać w plener (bo czego się nie robi dla najwspanialszych ludzików na świecie).
     Po godzinie jazdy ujrzałam piękne miejsce ... Wodospady, strumyczek i słoneczko pieszczące oczy. Wszystko wydawało się sielskie, piękne i magiczne do momentu wejścia do wody. BYŁA LODOWATA. Zarówna ja, jak i Sylwia piszczałyśmy i używałyśmy najróżniejszych epitetów (taa... jakby miały nagle sprawić, że woda będzie chociaż letnia ;) ). Wrzaski nie pomogły a nasza pani fotograf była nieugięta. DO WODY i koniec. W sumie .. Jak si ęciało przyzwyczaiło to było mi już obojętne czy mnie ta woda smyra po stopach, czy po tyłku ... Takie ... Darmowe SPA ;) <-- Jakieś wytłumaczenie zawsze trzeba mieć.

     Tak więc po bojach, piskach i się śmianiu udało się nam zrobić kilka naprawdę dobrych klatek - przynajmniej moim zdaniem :) Dziękuję Wam Kobitki moje za tą współpracę :) A Wam Droczy Czytelnicy i Podglądacze powiem w sekrecie, że dwóch kolegów też z nami było i coś tam strzelało ;) Więc jeszcze pewnie kiedyś o oczy się Wam obiją podobne ujęcia :)

Fot. Anna Ziętek
Modelka: Sylwia Wysocka 



5 komentarzy:

  1. Skoro od jakieś czasu podglądam tego bloga, wypadało by też kiedyś skomentować. W każdym razie... Zdjęcia 4 od góry i 3 od dołu są genialne i ciężko powiedzieć coś jeszcze z szczęką na podłodze. Z chęcią bym tylko zobaczył wasze miny podczas wchodzenia do tej orzeźwiającej wody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię bardzo te dwa, które wymieniłeś.. A nasze miny - na pewno były bezcenne :P

      Usuń
    2. Jedynie na tym 3 od dołu coś przy Twoim prawym oku się dziwnego pojawiło ;) Ale tak przeglądając Twoje zdjęcia odnoszę wrażenie że bardzo lubisz takie pobudzające krążenie bajorka i strumyki.

      Usuń
    3. Wiesz, to jest klisza, więc może jakiś pyłek.. Albo po prostu cień :)
      Taaaak... Lubię bardzo, choć ostatnio miałam mnóstwo zdjęć we wnętrzach w ciut innym stylu, przez co brakowało mi dzikich plenerów :) Nadrobiłam ... I nadrobię jeszcze - obiecuję ;)

      Usuń
    4. Lato nadchodzi, woda coraz cieplejsza, idealny czas na zabawę w wodną nimfę :)

      Usuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)