22 czerwca 2013

F8 #2


     Nowości nie ma, ale... Jutro razem z moimi Kochanymi F8 ruszamy w ciekawe miejsce wyczajone i załatwione przez chłopaków :) Będą fajne makijaże, dwie modelki i coś, czego dawno u mnie nie było.. Troszkę pazura i nienachalnej kokieterii :) Z tejże okazji pokażę coś "efosiemowego", bo dawno nie było.

    Sesja, którą zobaczycie poniżej, była wykonana w marcu 2012, czyli ponad rok temu, ale lubię do niej wracać, ponieważ to takie moje klimaty.. Poza tym wtedy byliśmy w komplecie co NAPRAWDĘ nam się rzadko zdarza :)  Wykonaliśmy cholernie pomysłową konstrukcję mającą służyć za tunel (z którego potem i tak zrezygnowaliśmy), chłopaki zakładali sobie worki na obiektywy, zabierali sobie światło, Ania narzekała, że jej włażą w kadr a ja dopiero po sesji zorientowałam się, że nie pomalowałam sobie rzęs :P Ogólnie było zabawnie :) Lubię takie chwile z tymi Czubami...
Zdjęcia pokażę w kolejności: Marcin, Andrzej, Ania, Grześ


Fot. Marcin Mielnik


"Niech oczy nie widzą tego, co serce czuć zachciało
Niech nie oglądają grzechu ust i dłoni zachłannych…"

Fot. Marcin Mielnik
Fot. Marcin Mielnik
Fot. Marcin Mielnik
Fot. Andrzej Zalewski
Jedno z moich ULUBIONYCH od Andrzeja :)
Fot. Andrzej Zalewski
Fot. Andrzej Zalewski
Fot. Andrzej Zalewski
Fot. Anna Wernecka
Obróbka moja
Fot. Anna Wernecka
Obróbka moja

Fot. Anna Wernecka
Fot. Anna Wernecka
Fot. Anna Wernecka
Fot. Anna Wernecka






Fot. Grzegorz Chełkowski



Fot. Grzegorz Chełkowski
To zdjęcie lubię za te porównania do Dity von Teese :)



Fot. Grzegorz Chełkowski


Fot. Grzegorz Chełkowski










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)