1 kwietnia 2014

Rafał Borowski #1

     Była już Enigma rusałkowa, była pościelowa, bieliźniana, ale nie wspomniałam jeszcze o mojej innej odmianie, którą pokazał Rafał Borowski pewnego sierpniowego południa. Sesja miałam miejsce w 2012 roku i aż mi się nie chce wierzyć, że tyle czasu minęło od mojej pierwszej wizyty u tych zakręconych ludzi co to mieszkali w Białymstoku i wyemigrowali do stolicy ;) 
    Dzień przed pokazaną niżej sesją działaliśmy w studio w bieliźniaku i pod prysznicem w słodkim baseniku aż do późnych godzin nocnych :D Ale o tym kiedyś jeszcze napiszę ze szczegółami. Dziś skupmy się na "5th floor".
Poranne wstawanie było trudne, ale jeszcze trudniejsze było usiedzenie z tyłkiem w trakcie, gdy Dawid Mazerski - najzdolniejszy fryzjer ;) - grzebał coś tam przy moich włosach, wpinając w nie MILIARDY wsuwek. Potem szybki makijaż spod moich paluszków i czas na działanie :)  Było ciekawie, miło i zabawnie - zapraszam do podziwiania efektów z małym bonusikiem na dole :)

Fot. Rafał Borowski
Fryzura: Dawid Mazerski
Makijaż: Ja
Backstage: Justyna Borowska



A TAK TO WYGLĄDAŁO Z BOKU:




1 komentarz:

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)