3 stycznia 2014

Paweł Sobczyk #1

     Zamaszystym krokiem weszłam z Nowy Rok. Kilka planów na sesje JEST, tylko czas jakoś tak pędzi, przecieka przez palce, że nie wiem kiedy to ogarnę :) Na pierwszy ogień pójdzie dwóch fotografów, z którymi umawiam się i umawiam i na tym się kończyło. Czas więc w końcu coś zrobić ;) Tak więc będą nowości, z nowymi ludźmi, ale o tym za jakiś czas.
     Grzebiąc w starych folderach trafiłam na folder "Złodziejewo" a w nim "Warsztaty aktu". Warsztatowe ujęcia są różne... Różni ludzie się tam pląsają, różne mają zdolności i wizje, które nie zawsze są trafne do osobowości modelki. Ale nurkując głębiej w tym folderze znalazłam zdjęcia Pawła, które pomimo presji czasu, otoczenia i ogólnego rozproszenia wyszły na bardzo wysokim (moim zdaniem) poziomie. Jest to jedna (chyba nawet jedyna) seria ze wszystkich warsztatów na jakich miałam okazję, którą śmiało mogę umieścić jako osobną sesję dającą mi 100% satysfakcji z pracy fotografa i mojej :) Z Pawłem pracowało się spokojnie. Potrafił wyłączyć swój umysł i skupić się tylko na relacji modelka-fotograf-działanie. Przedstawiał konkrety, wiedział czego oczekuje, jakie ustawienie mu pasuje, jakie światło i jaki ma być efekt końcowy. Oby więcej takich ogarniętych i skupionych na swojej pracy "warsztatowiczów" :)


     Zapraszam więc do kilku ujęć a dla wytrwałych rzadkość - Enigma przyłapana na uśmiechu :P ;) i "jak to się tworzyło"  :)
   
Luty 2013
Makijaż: Paula Kokowska
Naszyjnik: Eva Sutasz (soutache) - biżuteria artystyczna




 Mały bonusik :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)