20 października 2013

Grażyna NODAME #1

     Dziś pokażę Wam trochę staroci... Ale nie dlatego, że nie mam nic nowego.. Mam sporo. Jednak chciałam pokazać zdjęcia z Grażyną dawniej a za jakiś czas pokażę zdjęcia z Grażyną obecnie. Dziś spotkałyśmy się ponownie i stworzyłyśmy ZUPEŁNIE inny materiał zdjęciowy niż za pierwszym razem - ale o tym za kilka dni/tygodni.
     Nasze pierwsze spotkanie było latem, gdy słońce niemiłosiernie grzało w plecy a my z tego wszystkiego na pieszą wycieczkę po Iławie nie zabrałyśmy wody... Namęczyłyśmy się strasznie w tym ukropie, ale uważam, że efekty są fajne i do dziś miło je wspominam - nawet moją jednostronną opaleniznę, której się wtedy dorobiłam i uciekanie przed koparką na żwirowni. Tematyka była taka, jaką zobaczycie poniżej.. Plann pierwszy delikatna, niemalże nimfatyczna Enigma (czyli taki standarowy pakiet) plan drugi: Enigma inaczej, bardziej zadziornie :) Było niecodziennie, makijaż był dziwny, tematyka niepowiązana z niczym, ale mi się podobało. W całej serii makijaż wykonywałam sama w stylizacji duży udział miała sama Grażyna. Co dwie głowy to nie jedna ;)

     Na pierwszy ogień moje ulubione zdjęcie z całej serii. Z każdej sesji staram się wyłapać swoją perłę i tu zdecydowanie rządzi czarno-biały portret.. Za co go lubię? Za spokój, wiatr we włosach...



                                                                Teraz zapraszam na całą serię ;)






Obróbka moja









 

Obróbka moja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)