3 maja 2015

Paweł 6x6 #3

     Tak, jak wspomniałam w poprzednim wpisie - z Pawłem działaliśmy dwa dni. Drugi dzień był w innym stylu niż pierwszy i bardziej na luzie, dla zabawy niż dla "foty życia". Poza tym przewinął się mały duet z Sandrą - moja ulubioną modelką do duetów, z którą mam całą jeszcze niepublikowaną serię pełną emocji i tego "CZEGOŚ" - ale to za jakiś czas ;) Dziś zdjęcia Pawła.
     Fragmenty, rozmycia, czernie - czyli to, co cechuje styl Pawła :)


FACEBOOK: ENIGMA / PAWEŁ 6x6


Z SANDRĄ:


2 komentarze:

  1. Uwielbiam w twoim pozowaniu do aktów to, że nie ma tutaj zbędnej erotyki, tylko widać piękno kobiecego ciała i klasę. Zdjęcia niczym obrazy, pełne elegancji. Brakuje mi takich zdjęć, w większości akty to kadry cieknące podtekstami i są najzwyczajniej odpychające. To jak Ty dobierasz i pozujesz zabiera dech w piersiach! Cudowna robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - bardzo miło mi czytać takie słowa, bo motywują do dalszej pracy :)
      Dla mnie w akcie najważniejsza jest zmysłowość. Kuszenie - ale nie dosłowne... raczej ukryte w spojrzeniu, mowie ciała, świetle... Nie lubię dosłowności i odpychającego narzucania się w stylu "patrzcie jaka jestem piękna i seksowna" :)

      Usuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)