13 czerwca 2013

Radek Chrupek #1

     Czas coś napisać. Za oknem upały i smak zbliżających się wakacji. Gdzieś w mojej głowie pojawiają się wspomnienia zeszłego, intensywnie fotograficznego lata. Jedna z tych sesji, jakie do dziś są dla mnie ważne i uważam, że jedna z klatek z tej serii zalicza się do tych NAJ to właśnie sesja z Radkiem Chrupkiem - Jamkiem (http://rchrupek.blogspot.com/). Wystarczy spojrzeć na pracę Radka by dostrzec własny styl, rozpoznawalny z daleka. Maksimum zmysłowości, kobiecości i piękna - tak nazwałabym Jamka zdjęcia. Ze mnie również "wyciągnął" dużą dawkę moich wewnętrznych pokładów kobiecości a zarazem wyciągnął mnie z ówczesnego kryzysu "bycia leśną nimfą" (o tym chyba niebawem napiszę notatkę "do czytania")... Ale to trzeba poczekać na moją wenę a z nią bywa różnie.. Kapryśna baba ;)
     Tak więc niżej przedstawiam serię z Radkiem. Wykonana była w lipcu 2012 w Iławie. Miejsce znalazłam zupełnie przypadkowo w trakcie... poszukiwania miejsca nie będącego krzakami :P Nawet nie wiedziałam, że będzie tam taki potencjał fotograficzny. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś fotograficznie się spotkam z Jamkiem oraz jego równie zdolną kobietą - Martą: (http://www.maxmodels.pl/fotograf-martaky.html).

















4 komentarze:

  1. Anonimowy6/13/2013

    Trzeba przyznać, że podobnie fotografują :) Marta - wspaniała sesja :) Najbardziej podobasz mi się na dwóch pierwszych zdjęciach ;) Te foliaki mają coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fotografują podobnie, ale oboje są zdolni i miło się ich ogląda :)
      No własnie to pierwsze zaliczam do tych NAJ z mojego PF :) bardzo je lubię.

      Usuń
    2. mi najbardziej podobają się te bardziej subtelne z przykrytą klatką piersiową bo są bardziej "niedopowiedziane" i zmysłowe :)

      Usuń
    3. A ja lubię wszystkie, ale też z tej serii wolę te pozakrywane :)

      Usuń

Archiwum bloga

Nie możesz znaleźć? Pomogę ;)